Saturday, October 25, 2014

Raya Aidilfitri vs Raya Haji 2014 .

.Assalamualaikum . Well Well Well .!! Haha terkejut ke ? tetiba nampak tuan punya blog nie bergiat aktif memuat naik 2 entry dah minggu nie , . Alaa takpayah terkejut sangat . Sekarang cuti sem , So tangan ni rasa nak menaip haha , alasan ! . Ya Allah nampak tak terok gilaa . Baru nak update pasal raya . Padahal raya 2014 dah habiss . :) .  . Takdapat berayaa macam bebudak dah , poyoooo !Okay dah . Continuee . . . . . . .



                                                    MY RAYA AIDILFITRI 2014
imma happy girl in this world because god gave me a wonderfull family :) ALhamdulilah



My Ayah mama . 4sister 2 brother , one brother in law and one sister in law:)
Tema merahh kauu :)





ONLY THEM :)



RAYA HAJI
 Raya haji sangat kelangkelibut haha , sebenarnya raya haji tahun nie , Ayah letak nama anak anak . So seekor lembu kami beli dan disembelih dan dibahagikan kepada semua orang . Tapi yang lawaknya . Aku sendiri tak pegi tengok lembu tu disembelih sebab aku dah trauma , dulu time kecik kecik kan  suka sangat tengok lembu disembelih . last last End Up dia ? ,aku akan cakap mesti akan cakap!!! , 'kesiannya lembu tu kena sembelih ' then ada la mulut2 nakal ,!???? siapa . haaa family and cousin2 aku laa doh cakap kalau kesian takbole makan tau  daging lembu tu ......berdoosaaa besaar kalau makan ....' . I was like ,omaigodd !!!!!.I love beef . A lot .love itt :(  aku takmakan doh daging lembu time tu ,  orang tengah  menyicah sakan daging dengan air asam .Ya ALLAH . . tapi memang lepas tu aku takbole tengok lembu kena sembelih sebab nanti aku tak lalu nak makan , Yang bolehnyaa . aku dah beli terus dari penjual , takdak la nak kesian sangat sebab dah jadi daging yang dah dikerat kerat . TENGOK ! dah merapu dah akuu aaaaatidakkk !

So pagi tu macam biasa bangun , pegi sembahyang , gi rumah tok . makann , bermaaf maafan . balek rumah . orang datang . layan . alaaa macam youalss jugak haha :)






 RAya haju tak sempat selfie :)






Macam biasa lepas raya kita p shopping makan makan seoul garden then balik . ALHAMDULILAH bersyukur atas kurniaan uhan :) Kbye

No comments:

Post a Comment