Friday, July 29, 2011

Welcome belog baru..byebye belog Lama..

,,Ok..mesti semua tetanya2..why must i get a new account for this blog..
..arghh ! !i hate to have a new blOg bcOze i love my old blOg..
..this is all abOut i forget my email and paswOrd of my old blog..
..i using my old blog about HALF YEAR..before i enter in my new
..schOol and all stOry about me are in the old blog..
..actually someone is changing my paswrd and emai..',,just imagine
..how can i forget my blog accOunt,,oh Noo..i tryed for many time
..log in my old account but  cannOt used it..sO many stOry that i delay
..becOze my blog prOb,,abOut 1 mOnth cannOt Opened..i really fedup
,,tO waitttt....sO i make my Own decisioN..i have get new accOunt,,



..im sOrry my Old blog..aku sayang hang sangat,,sbb aku dah lama guna hg,,
..and semua cita aku dah bnyak kongsi nan unxx,,hg la blog first yg aku ada..
..pandai ,,bodo aku psai blog bermula pada unx..apapOn..sapa yang baca
..blog baru ney mesti akan baca cerita hg dulu..jgn risaw k..:)
ney blog yg 1st aku ada----->http://merepeksatt.blogspot.com/?zx=3d3187f289c95af4
..i love u my old blog..selamat tinggal...


..HYE MY NEW BLOG..
..lepas ney semua cerita pasai aku akan bermula kat sinii..
..29.7.2011..make this blog..will using u until died,,haha:)

No comments:

Post a Comment